در دنیای امروز که ارتباطات و تولید محتوا حرف اول را میزند شرکت ها و سازمان های بزرگی که امروزه به قول های بزرگ اقتصادی تبدیل شدهاند در ابتدا توانستهاند راه ارتباطی راحت و امن با مشتریان خود برقرار کنند در این مقاله قرار است برای کسب و کارهای که دفتر کار مجازی دارند درمورد امکانات تلفن ثابت مجازی در پنل اس ام اس یا همان تلفن ابری صحبت کنیم این مقاله توسط کارشناسان اس ام اس مارکتینگ سادات پیامک تهیه و تنظیم شده است لطفاً تا انتها با ما همراه باشید و نظرات خود را در انتها برای ما بنویسید
مالکیت دائم خط تلفن ثابت
یک خط تلفن ثابت با مالکیت دائمی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. تمامی مکالمات با دایورت تماس بر روی خطوط ثابت یا موبایل انجام می شود.برخلاف رقبای مجموعه سادات پیامک تلفن ها به صورت امانی در اختیار شما قرار می گیرند ولی این را اتمام آن در نظر داشته باشید که مجموعه سادات پیامک به صورت دائم و سند رسمی در سازمان تنظیم مقررات مخابراتی برای شما صادر میشود و مالک رسمی خط خواهید شد و خط انتخاب شده بر اساس کد ملی شما ثبت خواهد شد دیگر شما میتوانید سالها با این خط در هر جای کشور که هستید با مشتریان خودتان در ارتباط باشید و دیگر نگران آن نیستید که با تغییر مکان و جابجایی شهر احتمال از بین رفتن خط شما باشد در حال حاضر مشتریانی که شروع کردن استفاده از این خط را توانسته اند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند
تماس ورودی و خروجی
در سرویس تلفن ثابت مجازی می توانید تماس های دریافتی خودتون رو به هر تعداد داخلی دایورت کنید یا با خط خودتان بدون تجهیزات اقدام به تماس با مشتریان خودتان داشته باشید، بله این واقعاً حقیقت دارد شما می توانید به راحتی با حدی که خریداری کردید و بدون تجهیزات تماس های خروجی بگیرید و اینگونه باعث اعتماد بین مشتریان شما خواهد شد که می فهمد شماره تلفن شما یک شماره تلفن واقعی است که از این طریق شما توانسته اید ارتباط بگیرید.
ایجاد نا محدود شماره داخلی
برخلاف سیستم های قدیمی تلفن های ویپ، در این سیستم برای ایجاد داخلی های مورد نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد و تعریف داخلی ها با تعداد دلخواه به رایگان انجام می شود این امکان جدید سرویس تلفن ابری سادات پیامک می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه و به صورت رایگان تعداد نامحدود شماره داخلی قرار بدهید به صورتی که اگر شما مجموعه چندین کاربر داشته باشید می توانید برای هرکدام یک شماره داخلی تعریف کنید که مشتری همزمان با تماس گرفتن می تواند تعداد شماره های داخلی را متوجه شود و بر اساس نیازی که دارد خود را انتخاب کند و همان کد مستقیماً به شماره ای که دایورت کرده اید که چه موبایل باشد چه تلفن ثابت انتقال داده شود و کارمندان شرکت شما پاسخگویی راحت مشتریان باشد.